12. srp 2012.

HangOuts – Jedna od boljih funkcija u Google+


HangOuts – Jedna od boljih funkcija u Google+

Hangouts za mobilne uređaje i kompjutere
Nije neki naslov :-) ali mislio sam da napišem par riječi o jednoj funkciji koja od nedavno postoji u Google+ a koju sve više i više cijenim i koristim.
Riječ je o programu koji se zove HANGOUTS.
Ako ste korisnik Googla+ onda vam je ova funkcija dostupna na prvoj stranici na desnoj strani u obliku malog dugmeta i zove se Hangouts.
(link do Google+ za Android)
Sta je HangOuts?
Video konferencija, kratki opis. :-)U Google+ većina nas ima prijatelje i to su ti kontakti sa kojima možemo da pričamo, dijelimo dokumente, dijelimo sliku sa vlastitog ekrana i radimo na istom projektu direktno u Hangouts. Preko laptopova, pametnih telefona, bez obzira na platformu.
Da bi nas drugi vidjeli naravno da je potrebna web-kamera ali ide i bez nje (nema nase slike, naravno). Za zvuk vam je potreban mikrofon koji vecina laptopova ima danas, i naravno zvučnici. Možda ce neko sada reci, pa šta? Takvih programa za video konferencije je bilo već odavno. Da, ali ovaj je integriran u vaše kontakte i liste vaših prijatelja sa Google Plus-a. maksimalno deset ljudi ljudi moze da učestvuje u konferenciji, dijeljenju dokumenata, i svi vide sve, bez obzira da li su na brodu, vozu ili u kancelariji i bez obzira koji OS ili uređaj koriste.
Kada sam radio u Electrolux -u u Švedskoj onda je firma trošila ogromne pare, kupovala specijalne uređaje i konekcije od provajdera samo da bi  nekako zaživjela video konferencije, kao način komuniciranja, jer su one štedile pare za putovanja i karte, izgubljeno radno vrijeme, dnevnice i noćenja. Mogu reci da je islo tesko i da sva ta tehnika, pripreme i problemi pri samoj konferenciji nisu privlačili biznismene.
I evo prodje par godina, i ja sada mogu iz džepa izvaditi mobini uredjaj započeti razgovor, dijeliti dokumete sa nekim ko je na drugoj strani Svijeta…   Baš jutros sam pričao sa kolegom koji je upravo sada u Bosni i on mi je pokazivao okolinu svoje kuće, neku mašinu i kako ona radi, koju je nedavno nabavio, a ja sam sa njim podjelio jedan dokument projekta koji sam počeo da planiram i koji je sačuvan u Google oblaku, Google Drive-u. Zamolio sam ga da pogleda dokument i da dopiše svoje ideje i zapažanja.
Sve vrijeme sam sjedio u bašti ovdašnjeg kafica, i pio jutarnju kaficu :-) a vezu sam uspostavio preko Galaxy Nexusa i 3G mreže. Video konferencija je naravno bila besplatna jer sve ide preko Interneta.
Koristi sa HangOuts programom mogu biti višestruke. Ja ga koristim i pri servisiranju servera i hardvera sa daljine, sa njim dobijam video snimak problema radi kojeg me zovu, ako mi je to potrebno.
Razmišljam glasno… imate recimo radnju, sa serviserima na terenu koji su zapeli sa nekim problemom i trebaju vasu pomoć? Stupite u kontakt preko HangOuts i za čas posla vidite ono sto vidi i serviser na terenu, ili pozovite i ukljucite još više ljudi u rješavanje problema.
Ili recimo, zove vas vaša bolja polovina koja je na službenom putu i koja je malo ogrebala vaše zajedničko auto, a vi skoro pa poludjeli od toga da ne znate kakva je šteta na autu? Podjelite snimak preko Hangouts.
Radite sa kolegama iz različitih gradova na istim dokumentima i trebate nešto objasniti riječima i pokazivati dijelove dokumenta na vašem vlastitom ekranu, a i da svi ucesnici mogu da mijenjaju sadrzaj dokumenta u isto vrijeme sa vama? Hangouts :-)
Ili ste jednostavno zaljubljeni i želite podjeliti romantičnu noć sa partnerom koji je daleko? … HangOuts :-)
Ako vam je dosadio ozbiljan razgovor, mozete i poigrati neku od ekperimentalnih igrica za HangOut koje je Google pusti u opticaj kako experiment prije par dana ….  pogledajte ovdeje:http://www.experimentsplus.com/
Imate li vi takvih iskustava ili savjeta za HangOuts? Pišite o tome u kometarima…

Nema komentara:

Objavi komentar