6. srp 2012.

SwiftKey 3 napustio beta fazu, i ušao u legendu - virtuelna tastatura za Android


SwiftKey 3 napustio beta fazu, i ušao u legendu /virtuelna tastatura za Android (ovaj članak sam prvo objavio na mom primarnom blogu na: http://mensurmuhic.wordpress.com

swiftkey 3, tastatura za Android
Ja sam do sada potrošio mjesece tražeći program za tastaturu koji je lako koristiti. I sada je tu!
Moj absulutni favorit, SwiftKey 3 nije vise beta (koristio sam betu već par mjeseci) i konačno je dosao u Play dućan. Ono što je dobro za mene, je da je program poprilično pametan, ispravlja moje greške u pisanju u hodu, predlaže riječi koje bi mozda sljedeće napisao, poprilično dobro, čuva vrijeme.
Ako se ulogujete na Twiter, Google+ i Facebook sa njim, program analizira vaše do sada napisane tekstove ne tim socijalnim mrežama kao i vaš stil pisanja. Uči se i na vašim SMS porukama.
Ja uporedo koristim Švedski i Hrvatski (Bosanskog jos uvijek nema) jezik i SwiftKey 3 sa lakoćom prelazi sa jednog jezika na drugi. Naravno, jezici sa Balkana su jos uvijek u beta fazi i pitanja je da li će je ikada napustiti :-) ali za sada sve funkcioniše brzo i jebitacno :-).
Pametna tastatura za pametne telefone.
Za mene je veoma bitno i da od sada mogu SMS -ove da pišem i da upotrebljavam “đ š ć č  ž” veoma lako, što je još najbolje, nalaze se u pravoj rijeci, tamo gdje je to i za očekivati.
Prebacivanje na recimo hrvatski ide automatski, i ako recimo napisem “Ce” prvi prijedlog koji mi dodje je riječ ”čestitam” u gornjem redu i ako izaberem tu riječ sljedeći prijedlozi su: “vam” “na” i “svim”. Na vama je da započnete sljedeću riječ ili da kliknete na predložene tri riječi na vrhu tastature. Možete probati i da zadržite prst na izabranoj riječi i poslije jedne sekunde dobijate jos prijedloga u malom prozoru koji se otvori sa varijacijama na tu riječ.
Sada da se malo igramo: Napisao sam dva slova i sada samo biram ono sto tastatura telefona predlazi.
Dobio sam ovo:  ”čestitam svim svojim prijateljima i kolegama na poslu”  … nije loše sa samo dva upisana slova na početku SMS poruke…
Ako hoćete da probate ovaj program,  imate  na ovom linku i besplatnu verziju.

Nema komentara:

Objavi komentar