13. srp 2012.

Jelly Bean, verzija 4.1.1 je došla i do Galaxy Nexus-a – Brza recenzija


Jelly Bean, verzija 4.1.1 je došla i do Galaxy Nexus-a – Brza recenzija

Jelly Bean, verzija 4.1.1 je došla i do mog Nexus-a - Brza recenzija
Zadnja Google-ova updatacija Android operativnog sistema , Jelly Bean 4.1.1 je danas došla i do mog telefona Galaxy Nexus-a, kako su i Iz Googla i Samsunga obećali prije dan, dva.
Doduše, malo sam je ubrzao, brišući data u aplikaciji Google Services Framework, (Settings – Apps – All – Google Services Framework – Clear Data, pa poslije Update dugme).
Notifikacija za updataciju androida na Jelly Beam 4.1.1
Updatacija ide samo preko WI-FI konekcije i velicine je 144 Mb. Sama updatacija traje samo par minuta… desetak, i poslije toga ide prilagodavanje appova i to je to. Iznenađenje je bilo da je verzija updatacije 4.1.1 a ne 4.1 kako je najavljivano.
Odmah poslije updatacije, ja sam očistio telefon tako sto sam ga vratio na fabričke postavke, najviše zato sto sam vremenom nakupio poprilično smeća i aplikacija koje sam testirao, a ne koristio.
Tako da je prvi susret sa Jelly Bean bio na fabrički cistom telefonu.
Prvo pitanje je bilo da li imam Google konto i da li hoću da mi Google vrati kopije postavki i kontakata? Naravno, bio je odgovor :-) … to je uzelo minut, dva i telefon je bio spreman za upotrebu.
A da, automatski je pokrenut i vodič za novu funkciju, koja je veoma važna za Google i koja je došla sa verzijom 4.1.1 Google Now. Otvara se duzim pritiskom na Home dugme i sastoji se od kartica sa notifikacijama koje mogu da se konfiguriraju, za sada imam lokalnu prodnozu vremena i prometa, a aplikacija kaže da će da se uci i da mi vremeno pokazuje pametnije notifikacije…nadam se…
Prvo što sam primjetio je brzina, i opet brzina. :-) Nema zastajkivanja, mikro trzanja, a i animacije su svježije i dosta ih je promjenjeno. Na primjer, lista applikacija je sada puno brza nego 4.0.4 verzija. Sada kada hoću da otvorim neki link ili sliku pitanje koje dobijem ima opcije: uvijek otvaraj ovom aplikacijom ili samo sada.
Sučelje je malo izmjenjeno, recimo Google prozor za pretragu, na vrhu svakog lista. Tu nalazite i novu poboljšanu verziju Voice Search, sa izmjenjenom, modernijom grafikom. Za sada postoje više jezika koji se mogu koristiti u ovoj aplikaciji, kao np. španski, italijanski, francuski kao naravno i engleski. Postavio sam par pitanja na engleskom i dobio brze i precizne odgovore. Komande kao np. pošalji mail, posalji sms idu bez problema. Problem nastaje kada kazem neko ime koje zavrsava sa “ić” i tu prestaje zabava, jer Google ne prepoznaje ni jedan od jezika regije. Valjda ce i to doci jednog dana jer je funkcija fantasticna, cak i ako vam engleski nije maternji jezik.
Ove dvije funkcije: Google now i Voice Search su ključne za ovu updataciju ali na stotine malih poboljšanja koja su došla zajedno sa ovim ključnim, je zlata vrijedno. Samo da pomenem notifikacije koje su sada puno bogatije, sa linkovima, slikama, mogućnostima da odgovorite na SMS ili mail direktno iz zavjese za notifikacije.
Jedino mi je malo čudno da nisu standardni web-čitač zamjenili sa Google Chrome i njega postavili za standard jer je miljama bolji, brzi i bolje integrisan sa Google kontom ( ja vam preporučujem, ako imate 4.0 verziju Androida na telefonu, da Chrome obavezno probate ovaj web-čitač za mobilne platforme).
Ovo je bila brza recenzija i moji prvi utisci nove verzije Androida 4.1.1 na Galaxy Nexus-u i za sada sam vise nego prijatno iznenađen updatacijom. Šteta samo sto ne mogu koristiti sve funkcije u Voice Search jer mi engleski nije tako fantastican :-)
Evo kako radi na engleskom:
Kakva vi iskustva imate sa Jelly Beam?

Nema komentara:

Objavi komentar